Wszystkie Nasze wykonane prace znajdują się w zakładce: NASZE PRACE

W dniu 14.05.2019 roku terapia zajęciowa zorganizowała wycieczkę dla podopiecznych Domu do Parku Dinozaurów w Nowinach Wielkich. Po dotarciu na miejsce udaliśmy się w raz z przewodnikiem leśną ścieżką edukacyjną z czterdziestoma naturalnej wielkości modelami prehistorycznych gadów. 700 metrów krętej ścieżki zatopionej w zieleni lasu prowadziła nas po kolei przez okresy geologiczne pokazując nam jak rozwijało się życie na ziemi. Podczas spaceru mogliśmy cofnąć się w czasie o setki milionów lat, do czasów pierwszych płazów i ogromnych ważek, zobaczyliśmy jak wyglądały pierwsze ssaki i stanęliśmy w oko w oko z dinozaurami, największymi zwierzętami jakie kiedykolwiek żyły na ziemi. Po zwiedzeniu parku podopieczne udały się do Geo-muzeum, gdzie mogły obejrzeć skarby ziemi z przed milionów lat. Po zwiedzeniu muzeum udaliśmy się na ciepły posiłek do Dino Baru, gdzie skosztowaliśmy przepysznego ciepłego obiadu. Po wszystkim zadowoleni i szczęśliwi udaliśmy się w powrotną podróż, czekając na kolejne wycieczki.

Wyjazd do Parku Dinozaurów 14.05.2019 zdj3Wyjazd do Parku Dinozaurów 14.05.2019 zdj3Wyjazd do Parku Dinozaurów 14.05.2019 zdj3