O G Ł O S Z E N I E
O ZAMÓWIENIACH UDZIELANYCH W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych poniżej 30 000 euro DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH na DOSTAWY OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ
Pliki do pobrania:
O G Ł O S Z E N I E
O ZAMÓWIENIACH UDZIELANYCH W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych poniżej 30 000 euro
DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH na ARTYKUŁY CHEMICZNE
Pliki do pobrania:
O G Ł O S Z E N I E
O ZAMÓWIENIACH UDZIELANYCH
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA
DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH
Nabywca:
POWIAT CHOSZCZEŃSKI
Ul. Nadbrzeżna 2
73 – 200 Choszczno
NIP: 594-14-26-515
Odbiorca
1/ Nazwa firmy i adres odbiorcy:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w BRZEZINACH
73-220 Drawno
Gmina Drawno
Telefon 95 – 768 10 66, Fax 95 768 11 99
E-mail: biuro@Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona http://dps.brzeziny.ibip.pl
Godziny urzędowania: 700 – 1500
2/ Osoby upoważnione do kontaktów:
Małgorzata Grenda – Łojko – Pomoc administracyjno - biurowa
Urszula Bembnista – Główny Księgowy
3/ Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ udostępniana jest zainteresowanym nieodpłatnie.
SIWZ można odbierać w siedzibie zamawiającego
Brzeziny1, 73-220 Drawno Powiat Choszczeński
w godzinach 700 – 1500 (sekretariat pokój nr 5)
Przedmiot zamówienia
1/ Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach. Artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dostarczone artykuły spożywcze powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich warunków sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015, poz. 35 z póżn.zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia (SIWZ II pkt 7).
Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostarczenia, z wyjątkiem mięsa oraz mleka i przetworów mleczarskich, które winny być dostarczane świeże.
Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego telefonicznie lub faksem w ciągu 2 dni roboczych od zawiadomienia, w godzinach 700-1500 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w ilościach podanych w zał. nr 1/1 – 1/6 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Część I będzie obejmować różne artykuły spożywcze, sypkie, przyprawy, koncentraty
Część II będzie obejmować mleko i przetwory mleczne.
Część III będzie obejmować mięso i wędliny.
Część IV będzie obejmować warzywa i owoce.
Część V będzie obejmować pieczywo.
Część VI będzie obejmować ryby i mrożonki warzywne.
CPV:
-15000000-8 – Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
-15800000-6 – różne produkty spożywcze
-15400000-2- oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne
-15600000-4 – produkty przemiału ziarna
-15300000-1 – Owoce, warzywa i podobne produkty
-15100000-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
-15810000-9- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
-15500000-3- Produkty mleczarskie
-15220000-6- Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
-15331170-9- Warzywa mrożone
Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
Cena podana przez Wykonawcę może podlegać zmianom przez okres realizacji zamówienia w przypadku zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2017. Tym przypadku przewiduje się zmiany umowy.
W zakres zamówienia wchodzi:
1. Sprzedaż asortymentów.
2. Dostawa zakupionego towaru do DPS w Brzezinach zgodnie z zamówieniem.
2/ Miejsce wykonania zamówienia:
DOM POMOCY SPOŁECZEJ W BRZEZINACH
Brzeziny 1, 73-220 Drawno, Powiat Choszczeński
3/ Informacje o możliwości oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4/ Informacje o składaniu ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych – w 1 lub kilku z wymienionych 6 części.
5/ Określenie typu zamówienia:
Przetarg nieograniczony (art. 39-46 ustawy z dn.29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn.zm.).
6/ Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2018 r. – 31.12.2018 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1/ Informacje na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wadium.
2/ Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
* spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, na potwierdzenie spełniania warunków złożą dokumenty i oświadczenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
Szczegółowe wymagania dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3/ Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
- z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,
- złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
- oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
- wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego
- Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena - 60 % Termin płatności - 40%
- Punkty przyznane w/w kryterium będą liczone wg następującego wzoru:
Pc= (Cmin/Cx) x 60 + (Dx/Dmax) x 10
gdzie:
Pc – łączna wartość oferty w punktach
Cmin – cena brutto oferty najniższej ze wszystkich złożonych ofert
Cx – cena brutto oferty podana w badanej ofercie
Dx – punkty wg terminu płatności w badanej ofercie
Dmax – punkty wg najdłuższego terminu spośród wszystkich złożonych ofert
W tym:
1) termin płatności 7 dni – 10 pkt.
2) termin płatności 14 dni – 20 pkt.
3) termin płatności 21 dni – 40 pkt.
- Ilość uzyskanych punktów w kryterium cena i termin płatności stanowić będzie końcową ocenę punktową danej oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska największą liczbę punktów.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki i niezwłocznie zawiadomi o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Jeżeli w postępowaniu, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na złożenie ofert o takiej samej cenie i terminie płatności, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli identyczne oferty cenowe do złożenia ofert dodatkowych. Termin ich złożenia zostanie określony przez Zamawiającego.
4/ Miejsce i termin składania ofert:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w BRZEZINACH
Brzeziny 1, 73-220 Drawno Powiat Choszczeński
Budynek biura – Sekretariat pokój nr 5
do dnia 12.12.2017 r. do godziny 1100
5/ Termin związania ofertą:
Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni licząc od daty składania ofert.
6/ Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
7/ Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
adres strony internetowej - nie dotyczy
8/ Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
adres strony internetowej - nie dotyczy
9/ Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
10/ Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługującej Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
17.1. Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z art. 179 w szczególności: odwołania – Dział VI PZP (Rozdział 2).
11/ Miejsce i termin otwarcia ofert:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH
Brzeziny 1, 73-220 Drawno Powiat Choszczeński
Dnia 12.12.2017 r. o godz. 1100
12/ Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenia o zamówieniu zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej
Dnia 04.12.2017 r. pod nr 626403-N-2017
Pliki do pobrania:
O G Ł O S Z E N I E
O ZAMÓWIENIACH UDZIELANYCH W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych poniżej 30 000 euro
DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH na ARTYKUŁY CHEMICZNE
Zamawiający
1/ Nazwa firmy i adres zamawiającego:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w BRZEZINACH
73-220 Drawno
Gmina Drawno
Telefon 95 768 10 66
Fax 95 768 11 99
E-mail: biuro@Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona http://dps.brzeziny.ibip.pl
Godziny urzędowania: 700 – 1500
2/ Osoby upoważnione do kontaktów:
Małgorzata Grenda – Łojko – Pomoc administracyjno - biurowa
Urszula Bembnista - Główny Księgowy
3/ Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ udostępniana jest zainteresowanym nieodpłatnie
SIWZ można odbierać w siedzibie zamawiającego
Brzeziny 73-220 Drawno w godzinach 700 – 1500 (sekretariat)
lub na stronie http://dps.brzeziny.ibip.pl
Przedmiot zamówienia
1/ Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi:
Sukcesywne dostawy artykułów chemicznych wg. Bieżących zapotrzebowani i ilości wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca dopuszcza możliwość zastąpienia artkułów chemicznych wymienionych w formularzu ofertowym produktami zamiennymi równoważnymi o podobnych parametrach i właściwościach.
2/ Miejsce wykonania zamówienia:
DOM POMOCY SPOŁECZEJ w BRZEZINACH
73-220 Drawno
3/ Informacje o możliwości oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4/ Informacje o składaniu ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5/ Określenie typu zamówienia:
Przetarg nieograniczony prowadzony na podstawie Regulaminu udzielania zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro
6/ Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2018 r. – 31.12.2018 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1/ Informacje na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wadium.
2/ Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
* spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w § 14 ust. 1 Regulaminu, na potwierdzenie spełniania warunków złożą dokumenty i oświadczenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
Szczegółowe wymagania dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3/ Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
- z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,
- złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
- wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres wykonywanej działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia,
- oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
- wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego
Jedynym kryterium postępowania przedmiotowego wyboru oferty jest liczba punktów za kryterium ceny 100%.
4/ Miejsce i termin składania ofert:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w BRZEZINACH
73-220 Drawno
Sekretariat DPS
do dnia 08.12.2017 r. do godziny 1000
5/ Termin związania ofertą:
Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni licząc od daty składania ofert.
6/ Miejsce i termin otwarcia ofert:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w BRZEZINACH
73-220 Drawno
Dnia 08.12.2017 r. o godz. 1130
7/ Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu
Ogłoszenia o zamówieniu zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie dps.brzeziny.ibip.pl dnia 01.12.2017 r.
Pliki do pobrania: