Pliki do pobrania:
- Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych
- Przetarg nieograniczony na dostawę pieczywa
- Przetarg nieograniczony na dostawę pieluchomajtek
- Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego
- Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów chemicznych
- Przetarg nieograniczony na dostawę leków i materiałów opatrunkowych
- Przetarg nieograniczony na dostawę jaj
- Przetarg nieograniczony na dostawę na dostawę oleju napędowego i etyliny
- „Zapytanie ofertowe na dostawę pieluchomajtek na wnioski i na 100%” DPS.ZO/8/P/2018. - postępowanie 2
Pytania i odpowiedzi
- Odpowiedź na pytanie do przetargu Świadczenie usług pralniczych
- Pytania i odpowiedź do zapytania ofertowego DPS.ZO.6.L.2018
- Odpowiedź do zapytania ofertowego DPS.ZO.6.L.2018
- Pytania i odpowiedź do zap. ofertowego na art. chemiczne DPS
- Odpowiedzi do zapytania ofertowego DPS.ZO.2.P.2018
- Odpowiedź do zapytania ofertowego DPS.ZO.2.P.2018 3
- Odpowiedź do zapytania ofertowego DPS.ZO.6.L.2018 3
- Odpowiedź do zapytania ofertowego DPS.ZO.6.L.2018 4
- Odpowiedź do zapytania ofertowego DPS.ZO.6.L.2018 5
- Pytania i odpowiedź do zap. ofertowego na art. chemiczne DPS 2
- Odpowiedź do zapytania ofertowego DPS.ZO.6.L.2018 6
Ogłoszenia o wynikach przetargów
- Zawiadomienie o nierozstrzygnięciu postępowania przetargowego na świadczenie usług pralniczych
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę oleju napędowego i etyliny
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę oleju opałowego
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę leków i materiałów opatrunkowych
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów spożywczych nr 655250 – N – 2018
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę pieczywa
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę jaj
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę artykułów chemicznych
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na zapytanie ofertowe na dostawę pieluchomajtek na wnioski i na 100% DPS.ZO/2/P/2018
O G Ł O S Z E N I E
O ZAMÓWIENIACH UDZIELANYCH
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych poniżej 30 000 euro DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH
na ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
Zamawiający
1/ Nazwa firmy i adres zamawiającego:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w BRZEZINACH
73-220 Drawno
Gmina Drawno
Telefon 95 768 10 66
Fax 95 768 11 99
E-mail: biuro@Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona http://dps.brzeziny.ibip.pl
Godziny urzędowania: 700 – 1500
2/ Osoby upoważnione do kontaktów:
Małgorzata Grenda – Łojko – Pomoc administracyjno – biurowa
Urszula Bembnista - Główny Księgowy
3/ Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ udostępniana jest zainteresowanym nieodpłatnie
SIWZ można odbierać w siedzibie zamawiającego
Brzeziny 73-220 Drawno w godzinach 700 – 1500 (sekretariat)
lub na stronie http://dps.brzeziny.ibip.pl
Przedmiot zamówienia
1/ Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi:
Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach.
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi polegającej na praniu dezynfekcji, maglowaniu, prasowaniu pościeli, koców, narzut jeden raz w tygodniu, miesięcznie szacuje się ok. 725 kg prania – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ
- Odbiór asortymentu odbywać się będzie transportem Wykonawcy w ilości wynikających z bieżącego zużycia Zamawiającego w godzinach 700 - 1500 zgodnie z każdorazowym zgłoszeniem Zamawiającego w wyznaczonym miejscu na terenie DPS.
- Asortymenty oddane do prania powinny wrócić do DPS „czyste” w następnym terminie w ilości zgodnej z ilością bielizny oddanej.
- Asortymenty DPS „czyste”, powinny być dostarczone w sposób gwarantujący nie zabrudzenie jej w czasie transportu i rozładunku (np. w workach foliowych, pojemnikach itp. – posiadających atest PZH) oraz powinny być dokładnie wysuszone.
- Wykonawca jest zobowiązany do posiadania certyfikatów na stosowane przez Wykonawcę środki piorące i dezynfekujące, stosowane przez Wykonawcę do wykonania usług pralniczych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, które powinien okazać na żądanie Zamawiającego.
2/ Miejsce wykonania zamówienia:
DOM POMOCY SPOŁECZEJ w BRZEZINACH
73-220 Drawno
3/ Informacje o możliwości oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4/ Informacje o składaniu ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5/ Określenie typu zamówienia:
Przetarg nieograniczony prowadzony na podstawie Regulaminu udzielania zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro
6/ Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 01.04.2018 r. – 31.03.2019 r.
Pliki do pobrania:
Pytania i odpowiedzi: